Fredag!

Hej!
Kollade igenom mina gamla bloggar och hittade dena blogg jag hade för länge sen! haha var kul!
Idag är det Fredag, så idag ska jag fixa och Packa för imorn drar jag till Gävle och sen Måndag drar jag till Uppsala! Jobbintervju på Tisdag (hoppas hoppas verkligen att jag får jobbet!!) Om jag får jobbet så kommer jag alltså att flytta till Uppsala! Efter Uppsala åker jag vidare till Västerås för att träffa Hampus!
 
Oj det har hänt så mycket sen jag skrev på denna blogg sist! Jag har tagit studenten! Studentveckan var det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Så ni som går kvar i skolan och tycker att det är drygt, KÄMPA!!! För Studentveckan vill ni verkligen inte missa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0