Toppen dag!

Första dagen i skolan idag gick väldigt snabbt, så det var skönt. Lite information och sånt.
Efter att jag slutade så mötte jag upp Mathilda på stan och sen följde antwan med oss ett tag.
Sedan slutade Cornelia och då drog vi till Wayne's!!
Fast jag var så mätt efter min kebabtallrik att jag knappt orkade fika ;p
Sen skulle Cornelia hem så då åkte jag och Mathilda hem till henne.
Och ner vi klivit av bussen och gått en bit så ser vi en stooor äcklig larv som var leopardmönstrad ,1dm lång var den, och 2 cm bred!
OJOJ, Mathilda la den i en påse, sikken busunge hon är!
Har haft en toppen dag!

Men....Imorn blir det utedag med skolan, vilket inte alls är lika kul....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0